Bloggar som jag följer

Här har ni några bloggar som jag följer,
och vad jag tycker om dem. (tryck på deras namn så kommer ni till deras blogg:) 


Maria Montazami;
 Seriöst !, vem älskar inte henne.
Maria är ju grym och så rolig. Hon verkar jätte snäll och trevlig !,
och att hon har en blogg gör ju det hela ännu bättre. desutom är bloggen
lika bra och rolig som hon. man blir glad av att läsa hennes små inlägg :)
Heja Maria !!!!!!!!!!!!!!!!!!







Egoina; Typ världens härligaste tjej, som lever livet till fullo.
Jag tycker att hon har grym humor och är svin bra !,
en bra förebild, typpp ;)





Sara Montazami; Marias dotter, hon skaffade blogg nyligen så jag
va bara tvungen till att kolla hennes blogg också. Gillar den bloggen med,
hon är lika charmig som sin mamma, vilket är ett plus i kanten.
Att hon har lite gramatiska fel (eftersom att hon inte är så van vid svenska) gör bara det hela ännu gulligare och roligare. Hennes blogg gillar vi också.

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0