God morgon

kanske ska säga god dag eller något istället,
jag hade ångest över fotbollen igår som jag inte fick se, jag fick inte se på el clasico igår.
Det gick inte att se på TV4 sport igår här. Usch vad arg jag blev !
Men det blev noll noll vilket är bra, det skulle ju såklart vara bättre om Barca vann över real madrid.
Ajaa, ska kolla lite på tv nu och sen bada, städa rummet (eller snarare bädda sängen och bära ner gårdagens tvätt ifårn golvet till tvättkorgen) efter det så ska vi åka till pappsen och sova där.

Vet ni vad jag kom på nu, jag måste skiva rent min svenska berättelse!
ojojoj det hade jag fullt glömmt. Men det går väl snabbt, eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0