Provevt klart !

mitt prov är färdigt !, fick 35 och det var MVG.
Fattar ni, MVG på ett soprov. Det drömmde jag inte ens om fans liksom inte i min vildaste fantasi !,
men som sagt. Idag är jag stolt över mig själv och gillar att heta Nelly ;)

Tror att jag ska börja på min musikuppgift,
vi hat yttligare en STOR inlämningsuppgift som ska vara färdig den 12 november.
Musikhistoria ska den handla om, fatta vad jag behöver det.
ska försöka mig på ett VG i musik ?, kanske. Hoppas på det bästa får man ju alltid göra !

Kommentarer
Postat av: fannyhedberg

ja språk är ett av dom vidrigaste ämnena som finns tycker jag:/

2010-10-21 @ 18:11:37
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0