Mackgrill är det äckligaste som finns. H...

Mackgrill är det äckligaste som finns. Helt klart. Jag hatar verkligen all sorts fisk, skulle aldrig få för mig att äta det. Nu på morgonen så tog maja det på sin macka och det stinker verkligen i hela huset. Jag klarar inte av det. Jag mår lilla och till bara dö, eller i alla fall bort här ifrån. Jag öppnade dörren i 3 sekunder bara för att få andas, gick ut i köket kutade upp till toan och hämtade hårspray så att jag kunde spruta lite i köket. Emilia ringde pappa och bah "pappa pappa, nelly sprejade ner hela husen med hårspray och öppnade dörren !!!" och gissa vem som fick skäll, jo flickan som försökte rädda sitt liv egenom att rädda sig från äckelfisken !, så jävla moget att ringa och berätta allt som om att jag typ öppnat dörren och släppt in alla djur som snövit och sprejat ner hela trakten med typ 10 flaskor hårspray... Min dag är förstörd :o ni ska tycka synd om mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0