Jag blir så glad

Jag tycker att det är redigt kul när folk kommentera min blogg, och skriver snälla saker.
Det gör verkligen min dag !, på redigt.
Jag kan inte sätta fingret på det, men det känns som om att det börjar bli en bra blogg.
Med hyfsat många läsare, väkar som om att en del kommer tillbaks och läser igen ?.
(om ni är en utav de som läser min blogg regelbundet så tycker jag att ni kan kommentera detta inlägget !:)

Många skriver att min header är fin,
jag antar att ni menar ordspråket.
Sikta mot stjärnorna, åtminstånde mot månen.
Jag har kommit på det själv. Det menas att alla inte kan bli bäst i allt.
Men alla kan vara bra på något, man ska alltid sträva högt !  alltid göra sitt bästa !....
Det är något som vi människor måste bli bättre på, tycker inte ni det ? :)

Det va nog det jag ville säga !,
tack för att ni läser min blogg...


Kommentarer
Postat av: Elly

Halloj Nelly!

Jag läser din blogg dagligen ;)

/Din coolaste moster e'vv'a!

2010-10-10 @ 21:00:39
URL: http://theenergizerwolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0