happy new year !!

ja, då vad det dags igen. Mitt femtonde nyår ska firas och det ska vi göra stort (läs litet)
Eva och Evelina ska komma hit till oss och det ska mummsas på fläskfilé och hasselbacksotatis.
Det gillar vi, sen har vi laddat upp med ett berg utav raketer ! det är det bästa med nyår.
RAKETER FOR LIFE !!!!

Jag har skrapat ihop något nyårslöfte, fast de får man inte avslöja förens tolvslaget.
Det betyder otur i min värld. Jag ska nog tvinga familjen till att skapa löften också.
Kanske ska man anstränga sig att göra en nyårslöftelåda ?, ja så får det nog bli.

Till er alla, från mig !
GOTT NYTT ÅR,

(ta det lungt med sprite, tipps från mig ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0