Ändrade planer

Blev ingen bio så jag satte mig med mitt SO arbete.
Jag lämnade in det igår, men då börjde läraren sig ner.
såg mig i ögonen allvaligt så som en lärare bara gör när det verkligen är allvar.

G - Nelly, är du säker på att du inte vill kompletera detta med något ?
N - Vad menar du ?
G - Ja, om denna rapporten är riktigt bra så är det skillnaden mellad
     det dära trevliga trebokstäviga betyget
. Jag tycker verkligen att du har
     visat framfötterna denna terminen Nelly och varit jätte duktig.
N - Okej, men iså fall så vill jag nog ta hem den och kolla på det en gång till !?
G - Ja det tycker jag verkligen att du ska göra...

det är jobbigt att göra något när men verkligen vet att det hänger på just detta arbetet.
Jag ä nervös och ska verkligen se till att det blir bättre !, jag ska göra gooooran stolt. Och mig själv givet vis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0