slutet ?

Idag så rasade hela min värld, eller den kan göra det ialla fall. Jag satte på skärmlås på min kärlek i morse.
Men nu så fungerar det inte, för säkerhetsfrågan kom upp. Efter att maja lekt med den.
Jag vet att jag hade ordet sova som var. Men det står att det är fel...
Jag blir helt paff, så irriterande så jag vill köra upp något i den.

Men jag mailade elgiganten för att höra ifall det fanns en lösning på problemet.
vet ni vad det står sist i mailet;
"... åk in till närmaste varuhus och serviceavdelning så får vi kolla på den där samt kolla upp vad som kan göras och om det går att lösa" OM. Usch har aldrig hatat det ordet så mycket innan.
Jag är nervös, tänk ifall tiden är kommen och detta är slutet.
Nej så ska vi inte tänka...

Jag som betalade extra för att få den i guld och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0