Uppdatering

Ja, nu så va Mobergarundan avslutad.
Eller ja, den slutade ju faktiskt redan igår. När jag kom hem så va jag helt slut, och är fortfarande.
Snacka om att jag har en blå röv och en lika blå tå. Jag trillade över mattan på vandrahemmet,
jag lovar. Den är typ bryten eller något. Ialla fall svin mycket stukad. För det gör ont, och det är blått.

Men iövrigt så har turen varit kul och bra.
fast andra dagen va det LITE jobbiga backar. I ena backen så höll typ alla på att dö.
Lite kul va det allt, vi såg ut som om vi skulle stupa vilken sekund som helst.
Första dagen va inte jobbig alls, den rundan va typ 1,5 mil och andra dagen va typ
ca. 2,5 mil om någon nu skulle undra.
En redigt trevlig resa, med trevligt folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0