Time for bed...


Är verkligen über trött, efter en jobbig skol dag som jag verkligen
inte fann någon motivation till. Sen så att det blev fisk i skolan gjorde ju
inte saken bättre. Snarare tvärt om, USCH !
HAHA, det är ju verkligen inte jag som nyss har köpt fiskar eller så, nejnej.
Fast det är skillnad på akvarium och lunchfiskar. Visst ?

På Onsdag så blir det Mobergaturen med kära klassen,
en cykelsemester mitt i "varma" hösten sitter ju aldrig fel ? ;O
nää, nu så ska vi (läs jag) inte vara så pesemistiska.

Sängen sitter inte helt fel nu, åhh vad jag längtar.
Synd bara att jag inte orkar ta mig vatten över huvudet och palla mig bort de två tre
meterna till den underbara saken. (som är nybäddad, TACK MAMMA :)

Nää, sova va det. God natt ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0