Planera...

Ja, fikan hos gammelmormor va underbar.
Man får alltid MINST sju sortes kakor när man ska fika där. mumms !


Vet ni ?,
på fredag så är det ju skolval. Erkänn lite kul.
Jag tycker att politik är ganska kul, och viktigt. Vi ungdomar måste nog ha bättre koll.
Jag menar, tänk om nu sverigedemokraterna kommer in i riksdagen,
hur skulle det se ut. Jag som har hängt med på mina Solektioner vet att Sverige behöver invandrare
för att bygga på våran folkpyramid. För som det se ut nu så kommer vi inte kunna fixa ekonomin
när våra mammor, pappor och mostar går i pension. Pengarna kommer till att ta slut.
Svenska kvinnor föder ca 1,6 barn, vilket är för lite. Man måste typ föda 2, något för att få en stadig
folkökning. Och det kommer vi inte till att få. Som det ser ut just nu.
Vilket kommer till att få oanade konsekvenser i framtiden. Vilket jag inte vill,
jag vill att det ska bli bra. Att vi ska sattsa på mera forskning inom miljön och på de unga och äldre.

Sak samma,
Sofia och jag ska ju agra "valledare" för Moderaterna i skolan.
Typ ha en liten kapanj och få de till att rösta på Moderaterna...
Så RÖSTA PÅ DEM !!! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0