Morgon dagens planer

Imorgon så blir det nog att åka till någon skogsmaskinsmässa i Tingsryd,
med farfar &farmor och maja. För att lilla Farfar ville det. Men farmor ville inte följa med.
Så vad gör man inte för han, så klar så tvingar jag med alla.
Så att han får göra något. Kan ju  vara kul för han !?

Själv så finner jag inget roligt i skogsmaksiner,
typ bara att de är fina ?, nä inte ens det. Bara allmänt tråkiga.
Typ som spenatsoppa, för det är inte heller verken fint eller kul.
Bara en grön tråkig smörja som ingen bryr sig om. Typ ^^



Ser ni skillnaden gott folk ?,
nää jag vet.
Ingen bryr sig. Men visa förstålse.
Jag är trött. Så jag ska sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0