Just nu så står jag och väntar på att ...

Just nu så står jag och väntar på att skolbussen ska komma. Lyssnade på mixmegapol innan när jag fixade iordning mig, fredrik reainfelt (stavning) vad härligt att lyssna på han när han bjuder på sig själv. Debatten igår va ganska bra, fredrik och maud utses jag till vinnarna. Men det är klart jan tror jag får pris för att han skapade rubriker :) och det är ju det som det går ut på. Sen om rubrikerna handlade lite mer eller mindre om hans "utbrott" är ju en annan fråga. Men all publisitet är bra publisitet ? :p nää nu ska jag nog ta och bege mig och sluta skiva. Vet inte om det blir så bra med långa mobilinlägg ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0