Nya vänner

Tjoo,

asså jag lovar verkligen att jag ska fixa bloggen så att den blir fin nästa vecka.
För då är jag hos mamma och kan ta bilder (Y).

Idag så va Elin och jag i kyrkan på pasionsgudtjänst i församlingshemet,
vi fick nya vänner. Typ tre äldre damer, det va jätte kul. Det va så trevligt så att vi började att fundera på att börja gåmed i kyrkans stickklubb. Visst låter det kul, det om något är awsome. Så det så!
Vi ska gå dit varje ónsdag och vara med på den gudtjänsten,
det va fika och allt. Mysigt! , bland äldre folk hör jag och Elin hemma.
Fast vi trifs jätte bra bland unga också, på helger och lov ;)

Nog prat om sånt,
hur tycker ni att min nya header ska se ut ?,
förslag tack.

Men ska gå och kolla på Andra avenyn NU!
så puss =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0