Chloé Schuterman

Såg klippet om Chloé.
Tycker att folk ska låta henne vara en elvaårig mini-fashionista ifall hon nu vill det.
Visst, jag får ju inte en klänning för 15 tusen. Men hennes mamma gillar mode,
så det är väl inte så konstigt.
det är väl bara kul för de bägge ?, att mor och dotter kan dela intresse.
Det tycker iallafall jag. Jag skulle vara glad om jag oh min mamma skulle köpa kläder tillsammans.





Men ta inte illa upp nu,
men det är typiskt mellanmjölkssverige. Här kan ingen få visa sin lycka,
jag menar man ska ju inte skämmas för att ha pengar. Eller ?.
Fast jag kan tycka att gräsnsen går vid att springa runt i ett fattigt område
i Afrika och vifta med en sprillansny I-phone framför näsan på dem.
Det är fult, men inte att skämma bort in dotter.
Det är gulligt,
så länge som hon inte bli odräglig. Men det är hon ju inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0