Bak inför det kungliga bröllopet

Iafag så vaknade jag vid typ halv ett och va helt slut.
Drömmde att Emilia (min lillasyster) förtrollade farfars kossor så att de bara låg ner
och inte kunde röra sig. Sen så fick jag rätta till allt igenom att trolla tbx dem.
Jag är alltid räddaren, OR NOOT. Men men.

NU så håller vi på att baka inför bröllopet som vi ska se på i tv:n.
Superkul, vi har bakat Maränger, en mörk rulltårta och vi håller på med en
ljus rulltårta också. Gott som bara den.

På tal om bröllopet,
såg ni Mona Sahlins klänning ?.
Seriöst ?, hu ful va den inte ?. En röd mardröm.
Undra hur mycket hon fick för att ta på sig den. Jag skulle aldrig gjort det.
Inte ens tittat på den, jag mådde typ illa utav den. BLÄÄÄÄÄ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0