Vad svårt det är , fast inte.

Halal är :

* Göra snåna hära snoppar C=====3
* Dricka vatten
* Älska älsklingsCalle
* Kolla på Harrypotterna filmerna
* Sköta skolan
* Skratta när folk ramlar och skrattar själva
* Skratta åt Voldermot (stavning)
* halala med Ellinor
* Ge katterna mat
* Köpa present till mamma på morsdag , födelsedag och julafton
* Stiga upp tidigt på morgonen
* Låta katten ta upp sina kakor
* Stanna uppe bara för att smsa med kompisar
* Hjälpa
* Diska efter maten
* Baka
* Lyssna på kompisar
* Inte klaga
* Strunta i skitsnack om en
* Leka fint med kusinerna :)
* Lådsas att man gillar all äckel mat på bordet
* Inte klaga
Sen massor utav mera saker.



fattar ni vad mycket man ska göra för att vara en bra människa ? ,
inte konstigt att alla blir trötta och vill dö. Men det är ju inte så svårt , bara om vi har negativ inställning ,
om vi är possetiva så blir allt bra och Halal. Världen skulle kunna vara så vacker om vi va glada och såg på allt med ett leende på läpparna och tanken att det är roligt och det kommer gå bra. Kanske det inte blir lätt eller bra ,
men om allt är lätt och bra. Vad fan lär vi oss då då ?
Fast nu vill juh inte jag dö. Men igentligen , tänk vad lätt livet är om man slutar klaga utan ara hjälpa till och bara gilla läget. Det är så bra att hjälpa mamma med disken (även ifall jag typ aldrig gör det) eller bara hjälpa till.
Det är så lätt men man gör sällan det. Det känns bra i hjärtat på något vis.
Inter bara när man har hjälpt mamma , utan bara varit snäll mot någon eller något.
Jag tycker att vi här vi världen borde typ ha en dag då vi hjälper till , som barnensdag eller what ever liksom.
Typ vara lika desperata som Brüno kanske man inte behöver vara. Men visa kärlek ,
inte fucking alla hjärtans dag , utan bara ha en egen dag då vi är snälla.
Vore inte inte fint.

Det tycker jag , för jag är ganska snäll.
Om folk är snälla mot mig. Så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0