Trött Nelly !

Godmorgon allt folk ,
förstår ni hur trött jag är eller ?.

Ajaa , ska skriva bah att igår så va min kusin Ellen här och busade lite emd mig. Elle aa ,
vi kollade på tv och lagade föttfärssås som va redigt gott så vi satt och tjockade oss med det
och cornflakskakor bakade vi med mitt i allt.

Idag så har man att göra färdigt Svenskaläxan ,
öva till tyskaprovet (som är på onsdag)
kanske hälsa på Gammelmorfar inne på sjukan ,
städa lite på rummet ,
och sen lite annat smått.

Fast just nu så tror jag att jag ska lägga mig i sängen och kolla på film :) ,
typ 2012 eller något sånt kuligt. Jag ska varaärlig och säg att jag faktiskt inte har sett den innan.
Så det blir nog den som jag ska kolla på.

Byebye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0