OMG, vilken nyår asså !

Tjoo folket ,
ska berätta om min nyår nu. Ha inte orkat skriva om det ännu. Men här kommer det ,
det är väldigt kort sammanfattat och knske lite otydligt.

Först så åkte jag till mormor och va där , efter jag och moster ellinor va där inne lite så gick vi in till Barbro och Sigge (mormors grannar) sen så kom mamma , patrik , kjetil , pjär.  så vi va typ 10 personer där inne.
Sen när vi satt och åt så typ svimmade Sigge , så ambulansen kom. Fast han mår jätte bra nu.
Efter det så gick jag ellinor och kasper in till mormors lägenhet.
Kasper smällde en smällare på mromors balkong , och gissa vad.
Det började brinna i hennes typ plastkorg med sandleksaker i fast kasper märkte inte det. (det brann int mycket)
Utan det va jag som gjore det , efter typ 10 minuter och då sprang kasper ut och trampade på det ,
så att det gick hål i hans strumpor.
Efter det så satt jag och ellinor vid bordet och lekte med ljuden och pratde och så skulle jag skoja lite med henne ,
så jag tog en såndära lång tändare och tände. Men jag visste inte att det va så lång låga , den va verkligen STOOOR , och så började det brinna i hennes hår. Så hon fick fixa det lite , i'm sorry honey.
Efter det så kom Caj hem med några kompisar och började festa och mormor satt i lägenheten intill och
det va inte så kul när hon kom in. Eller jo för mig , för det va kul att se henne. Men inte för Caj. MOhahaha

Sen efter det så åkte vi hem , och då gick den roliga kurvan neråt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0