I'm sorry

Tjosan ! ,
ska börja med att be så hemskt mycket om förlåtelse för den allt för dåliga uppdaterigen.
Men förra veckan så va jag och sykonen hos farmor och trallade ela vecka. Mysigt va det ♥
Så det är anledningen.

Denna veckan så bli det en till pappa vecka , och eftersom att hans dator är så
seg så är det en mardröm att blogga på den. Men jag tjatade på mamma att jag skulle få låna hennes dator
denna veckan. Eftersom att hon är i Malmö med Lillasyster Emilia som ska fixa sitt öra.
(hon blev hundbiten typ förr förra sommaren tror jag. Sen eftersom att nästan halva hennes öra är borta så
ska de fixa det på något vis. Fråga inte hur x
)

Sen i helgen så va jag hos kära Gudmor Hanna (även känd som min faster).
Redigt kul va det. Hon är så snäll och trevlig. Självklart är Benny med snäll , Hannas pojkvän ;d.


Ja , skolan va bra idag. Började med hemkunskap och vi fick greja ihop en fruktsallad.
Kul va det ! , fast jag tycker att fruktsallad är lite för 5:e klassare. För vi gjorde fruktsallad då.
Men men , får täka ¨på barnen i Haiti. De får f*n inte laga någon fruktsallad och inte gå i skolan nu.
Stackars barnaskara !...


 

Cp bilder , jo tack jag vet !!!!!! men ni får nöja er med detta idag.
För nu så väntar en varm och härlig säng.
Sen så ska jag be till gud så att han gö så att pappi väcker
mig på morgonen så att jag inte försover mig ! (a




Nattinatti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0