Äckel natt

Usch fy fan för natten ,,
Vaknade typ vid 10 i fem och va livrädd och gick upp på toa.
Efter det så fick jag världens panik och tvångstankar för jag hatar verkligen mörker
jag får panik bara jag tänker på det , jag menar det verkligen , det är så hemst.
Så jag gick runt och kollade i fönstrena om det va något där ute sen så gick jag in till mamma och väckte henne och frågade om hon inte ville gå upp och röka så att vi kunde prata lite och jag slapp gå och lägga mig x).
men självklart så rökar juh inte jag , så det så !. Sen så gick mamma och lag sig och jag stog i hennes rum i typ 10 minuter och kollade ut för jag va verkligen rädd. Efter det gick jag och la mig och vaknade typ vid 13:00.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0