Hiss & Diss !

Ja , jag tänkte börja med Hiss och Diss nu med. Liksom awsome me !
Så jag har faktikst tagit mig tid till att göra egna "fina" hiss och diss skyltar.

3. Snö som är hård ! ,
om det ska vara snö så ska det vara kram snö eller fin ny snö.

2. Tjuriga syskon ! , måste jag verkligen förklara varför ?

1. Alla läxor och prov som man har just nu.

3. Tvättmedel , det luktar så gott så att jag dör.
Jag älskar verkligen det. Tvättmedel och jag är ett.
2. En Annan Del Av Köping.
Början är juh så otroligt bra
" you got to make your one kind of music ,
sing your one specil song .... " Och sen hela Köping-gänget. Jag älskar det.

1. P R O M E N A D E R , så härligt är det !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0