Olla :)

Olla ;) ,
Idag så ska det bli kuligt med idolfinalen.
Själv så hejar jag på Calleponken han är så söt så att jag får hål i tänderna.

Sen så ska jag åka till gammelmorfar och gammelmormor.
Mamma ska åka och handla med gammelmormor och mormor.
Så jag lovade gammelmorfar att stanna hemma med han och typ spela kort ,
eftersom att han inte kan vara s rörlig för tillfället.


Innan idag så har jag fått veta att jag fick VG i svenska :D , och starkt G i engelska.
det va ganska kul att hör det juh.
Men det irriterande är att i vart enda änme som så har jag ett starkt G och lärana bah
"nästa termin så kommer du säkert att på VG , det är jätte nära VG. Så känn dig stolt"
och visst är det okey , men tradigt att man får ett jätte stark G. Men jag är ganska nöjd.
Fast jag har ju bara fått veta eng (G+) , sv (VG) , Biologi (VG),matte(G+) ,
syslöjd (G+) , idrott (G) , tyska (G+).

Gjorde även mitt svenskatal idag ,
och på det fick jag MVG  *mera stolt.
Pratade om mamma <3 ,
är/va jätte nöjd med mitt tal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0