Emma bästa vän.

Jag älskar mitt halsband som jag har fått utav världens bästa emma , hon är verkligen det , och jag vill bara tacka henne för det. Sen så vill jag säga grattis till henne för att hon fyllde 14 år igår ,
jag hoppas att du fick världens bästa födelsedag älsklingen.
Du förstår inte hur mycket du betyder för mig , ch det kommer du aldrig till att kunna.
För orden räcker inte till , jag lovar att det är sant. För allt som du har hjälpt mig med igenom livet har liksom gjort mig till den jag är idag. Mycket utav mig finns enbart tack vare dig. Så alla som gillar mig borde igentligen tacka emma ganska mycket efter som att det är mycket utav henne som gjort mig till mig.
Jag vet inte om jag skulle orkat utan dig , jag tror inte det.



Detta halsbandet har jag fått utav dig hjärtat ,, och jag älskar det.
Det är jätte jätte fint och det är verkligen ett "nelly-halsband" som jag aldrig vill ta av mig.
Jag har inte tagit av mig det på ett år. Jag känner mig så otrygg utan det och det kommer jag alltid att göra.
Eftersom att jag aldrig har tagit av mig det , inte ens när jag har duchat eller badat i havet , simhall OSV så har det gjort så att det har blivit rostigt. Men äckta vänskap rostar aldrig så jag tänker VERKLIGEN INTE slänga det.
Det betyder så mycket för mig , nästan allt. Kan du förstå det ? ♥






Kommentarer
Postat av: emma

TACK världens BÄSTA Nelly!!!<3333 utan dig hade jag heller aldrig varit den jag är nu... Du anar inte vad du betyder för mig!! Allt du gjort för mig finns inte ord för!! Så otroligt mkt du lärt och visat mig! Och om alla som gillar dig ska tacka mg så får alla som gillar mig tacka dig!!! (kanske lätt lite rörigt men..) Jag ÄLSKAR dig så obeskrivligt mycket! Och det är sant att äkta vänskap rostar aldrig.. Därför kommer aldrig våran vanskap få rasa eller rosta heller!!<333

2009-12-28 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0